Römork Dingili
Römorklar genellikle mantık veya mekanik olarak basit bir sistem gibi görünse de işin içerisine girildiğinde ya da plan proje çıkarma kısımlarına ve işin arge ve ürge kısımlarına dahil olunduğunda görülmektedir ki römorklar gerçekten teferruatlı ve üzerlerinde uzun sürelerce çalışıldıktan sonra belirli seviyelere gelebilecek olan araçlar ya da taşıma araçlarıdır. Bunların en önemli parçalarından bir tanesi de römork dingilidir. Diğer önemli parçalardan bahsedecek olursak teferruatlı olan ve daha kaliteli şekilde hizmet verecek olan römorklardan bazılarında araçların arka aydınlatma sistemlerini birebir benzeyen ve birebir aynı özellikleri taşıyan aydınlatma sistemleri römorkların arka kısımlarında da seyir halinde trafikte herhangi bir problem yaratmayacak şekilde yerleştirilmiş ve tasarlanmıştır.
Yine aynı şekilde insanların günümüzde kullandıkları römorkların bazılarında güvenlik açısından fren sistemleri arabalardan uzantılarla alınıp yine römorklara da bağlanmaktadırlar. Bu sayede sadece aracın kuvveti ile ya da aracın fren sistemine yüklenip durdurma çabası yerine römorklarda da birer fren sistemi olup genellikle iki tekerli ya da 4 tekerli olan römorkların 2 ya da 4 tekerine de genellikle kampana tarzında fren sistemleri uygulanarak ya da disk fren sistemleri uygulanarak güvenlik ve frenleme açısından da insanların rahatlaması ve insanların rahatça bu karavanları kullanmaları amaçlanmaktadır. Römork konusunda en dikkat edilecek konulardan bir tanesi de römork dingilidir. dingil sistemleri geçmişten günümüze tüm motorlu taşıtlarda ve tüm arabalarda ya da araçlarda insanların harekete geçirilebilmesi için kullanılan sistemlerden bir tanesidir dingilin görevi genellikle serbest iki teker olmak şartıyla iki ucuna ya da iki aksına bağlı olan bu tekerlekler arabaların kuvvetleri ile rahatlıkla ilerleyebileceklerdir.
Yine bu noktada römork dingili konusunda da farklı çeşitler bulunmaktadır örnek verecek olursak tekneler için uygulanan dingillerde genellikle 500 kilo ile 1 ton kapasiteli dingiller kullanılırken daha yüksek seviyedeki deniz araçları yat gibi ya da daha büyük tekneler için daha yüksek kapasiteli dingiller kullanılmaktadır. Ayrıca yine farklı bir çeşitten bir tanesi de römorklarda bulunan tekerlek sayısına bağlı olan dingil sayısıdır ki bu durumda da örnek verecek olursak iki tekerlek varsa 1 dingil 4 teker varsa 2 dingil olacak şekilde bu sistemler tasarlanmakta ve yapılmaktadır.